Bine aţi venit!

Nu stiu pentru cine scriu atatea rafturi de ganduri, dar stiu de ce scriu. Scriu ca sa ma justific in ochii copilului care am fost.

Biblioteca blogului este pentru prieteni, rude, duÅŸmani sau trecatori.

Bogatia adevarata nu se numara in bani ci in prietenii pe care ţi-i faci de-a lungul timpului.

Adeseori, mama îmi spunea: ,,Ataseaza-te de cei care te pot face mai bună; primeste-i pe cei care, la randul tau, simt ca tine. Lasă trecutul în urmă şi bucura-te de ce ai realizat până acum"!





Bine aţi venit!

Bine aţi venit!

Asa sunt eu...

Nu-s urată, nici frumoasă, nu sunt bună, nici prea rea. Nu sunt floare ÅŸi nici pom, sunt ceea ce sunt: un OM! Nu sunt mare, dar nici mică, am curaj dar mi-e ÅŸi frica, am speranÅ£e ÅŸi visez, pot să cant ÅŸi să dansez. Sunt om pe acest pământ, îmi respect al meu cuvânt. Nu-s perfectă, mai greÅŸesc, pot să-ascult ÅŸi să vorbesc. Nu sunt proastă, sunt deÅŸteaptă, nu văd stramb, sunt perfect dreapta, nu urăsc, nu mă răzbun, iau din viaţă doar ce-i bun. Nu-s tristă, nici fericită, pot iubi, pot fi iubită, nu-s moale, dar nici de fier, nu-s naivă, nu disper. Nu-s săracă, n-am averi, rezist, lupt când am ,,căderi”. Sunt un chip pierdut în lume, cu o viaţă ÅŸi un nume. Nu mi-e rău, dar nici prea bine, am tupeu dar ÅŸi ruÅŸine ÅŸi pot spune-ntr-un final, sunt ca tine, om normal.

Asta sunt, Geta mă cheamă. Cine vrea, mă bagă-n seamă. Cui nu-i place felul meu, n-am ce-i face… AÅŸa sunt eu!

Va imbraţişez cu drag

Va imbraţişez cu drag

MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă: ''Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)

Am realizat că sunt dependentă de scris. Scrisul mă relaxează şi mă linişteste cum nu va fi capabil niciun om să o facă vreodată.Sunt dependentă de scris şi de prea mulţi oameni complicaţi. Mă chinui mereu ca eu să fiu cea care îi înţelege pe cei care alte suflete nu au fost capabile să ii inţeleaga. Îmi târăsc sufletul prin fiecare relaţie bolnăvicioasă de care am parte. Poate tocmai din această cauză de multe ori fac ce simt şi nu ceea ce trebuie. Oamenii din sufletul meu sunt inspiraţia mea. Trăiesc prin ei şi sunt puţin din fiecare. Scriu din suflet şi pentru suflet. Aştept comentariile voastre scurte şi la obiect. Mulţumesc anticipat!


24.3.10

Nu m-au uitat copiii!

Cel ce are copii nu mai este stăpânul timpului său!
(Kazimierz Matan)





Viaţa este tot mai grea, la cei şaizeci de ani,
Dar, nu e totul complicat, când Dumnezeu ne-ajută.
ÃŽn jur am mulÅ£i prieteni – vecinii mă salută;
Mă-ntreabă de Andrei. Azi face şapte ani!

Alături de copii, trăiesc viaţa din plin.
Trezindu-mă devreme, nu-mi dă pace-un gând
Ce persistă de-aseară şi mi-l aştern în rând;
Pentru Andrei, vreau azi, să-nchin cupa cu vin!

Nu m-au uitat copiii, un sânge ne uneşte,
Ei sunt esenţa vieţii! Sunt veseli şi zglobii;
Se joacă, se simt bine, spun snoave, poezii.
Cu drag ei vin la mine căci, mamă, una este!

Copiii mă iubesc, mi-o spun seară de seară.
Ei au un suflet nobil Рeu - un cuv̢nt de spus.
În lupta mea cu viaţa, un mare preţ am pus,
Ca traiul să le fie, un cântec de vioară!

Craiova septembrie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateblogurile.ro

toateBlogurile.ro Ziarul
Powered By Blogger

Insignă Facebook