Bine aţi venit!

Nu stiu pentru cine scriu atatea rafturi de ganduri, dar stiu de ce scriu. Scriu ca sa ma justific in ochii copilului care am fost.

Biblioteca blogului este pentru prieteni, rude, duşmani sau trecatori.

Bogatia adevarata nu se numara in bani ci in prietenii pe care ţi-i faci de-a lungul timpului.

Adeseori, mama îmi spunea: ,,Ataseaza-te de cei care te pot face mai bună; primeste-i pe cei care, la randul tau, simt ca tine. Lasă trecutul în urmă şi bucura-te de ce ai realizat până acum"!





Bine aţi venit!

Bine aţi venit!

Asa sunt eu...

Nu-s urată, nici frumoasă, nu sunt bună, nici prea rea. Nu sunt floare şi nici pom, sunt ceea ce sunt: un OM! Nu sunt mare, dar nici mică, am curaj dar mi-e şi frica, am speranţe şi visez, pot să cant şi să dansez. Sunt om pe acest pământ, îmi respect al meu cuvânt. Nu-s perfectă, mai greşesc, pot să-ascult şi să vorbesc. Nu sunt proastă, sunt deşteaptă, nu văd stramb, sunt perfect dreapta, nu urăsc, nu mă răzbun, iau din viaţă doar ce-i bun. Nu-s tristă, nici fericită, pot iubi, pot fi iubită, nu-s moale, dar nici de fier, nu-s naivă, nu disper. Nu-s săracă, n-am averi, rezist, lupt când am ,,căderi”. Sunt un chip pierdut în lume, cu o viaţă şi un nume. Nu mi-e rău, dar nici prea bine, am tupeu dar şi ruşine şi pot spune-ntr-un final, sunt ca tine, om normal.

Asta sunt, Geta mă cheamă. Cine vrea, mă bagă-n seamă. Cui nu-i place felul meu, n-am ce-i face… Aşa sunt eu!

Va imbraţişez cu drag

Va imbraţişez cu drag

MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă: ''Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)

Am realizat că sunt dependentă de scris. Scrisul mă relaxează şi mă linişteste cum nu va fi capabil niciun om să o facă vreodată.Sunt dependentă de scris şi de prea mulţi oameni complicaţi. Mă chinui mereu ca eu să fiu cea care îi înţelege pe cei care alte suflete nu au fost capabile să ii inţeleaga. Îmi târăsc sufletul prin fiecare relaţie bolnăvicioasă de care am parte. Poate tocmai din această cauză de multe ori fac ce simt şi nu ceea ce trebuie. Oamenii din sufletul meu sunt inspiraţia mea. Trăiesc prin ei şi sunt puţin din fiecare. Scriu din suflet şi pentru suflet. Aştept comentariile voastre scurte şi la obiect. Mulţumesc anticipat!


29.3.11

Mă întreb... de Georgeta NEDELCU

Rol dificil, dar frumos: femeia care suportă cu eleganţă o despărţire
(Simone de Beauvoir)
























Sunt tristă când tu nu eşti lângă mine,

Sunt tristă când adeseori lipseşti.
Aş vrea să fii cu mine-n nopţi senine
Şi să îmi spui cât de mult mă iubeşti...

Mă-ntreb, de ce scriu versuri când sunt tristă?
De ce nu te gândeşti cât te-am iubit?
De ce durerea-n pieptul meu persistă?
De ce mi-e sufletul gol... pustiit?

Ce te nelinişteşte spune-n în faţă...
Nu ştiu la ce să m-aştept în prezent...
De ce nu vezi că treci pe lângă viaţă?
De ce când sunt cu tine, eşti absent?

Nu vreau să fac azi lucruri necurate
Nu pot să mă gândesc că eşti cu ea
Dar cred a se înfăptui chiar toate
Şi cred şi-n presimţirea asta-a mea.

Mai tot timpul sunt singură în casă
Când vii aici te porţi ca un străin,
De la un timp de mine nu-ţi mai pasă
Râzi când îţi spun c-o să ne despărţim.

Te-am întrebat mereu: ,,Ce se întâmplă?”
Tu mă priveşti râzând când eu suspin.
Nu şti ce să îmi spui şi dai în bâlbă,
Privindu-te, m-am lămurit deplin.

Îmi fac mustrări de conştiţă-n tăcere
Că n-am ştiut să te-aduc înapoi.
Mereu am pus în vers multă durere.
De azi nu mă voi mai gândi la ,,noi”...

Craiova Martie 2011

2 comentarii:

  1. nu vreau sa fiu mai catolic decat papa, insa scrierea asta are nevoie de o revizuire caci s-au strecurat mici greseli printre frumoasele tale versuri, am citit, mi-am placut, am sa revin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să fi eliminat greşelile pe care tu le-ai observat. Mulţumesc pentru că îţi pasă!

    RăspundețiȘtergere

toateblogurile.ro

toateBlogurile.ro Ziarul
Powered By Blogger

Insignă Facebook