Bine aţi venit!

Nu stiu pentru cine scriu atatea rafturi de ganduri, dar stiu de ce scriu. Scriu ca sa ma justific in ochii copilului care am fost.

Biblioteca blogului este pentru prieteni, rude, duşmani sau trecatori.

Bogatia adevarata nu se numara in bani ci in prietenii pe care ţi-i faci de-a lungul timpului.

Adeseori, mama îmi spunea: ,,Ataseaza-te de cei care te pot face mai bună; primeste-i pe cei care, la randul tau, simt ca tine. Lasă trecutul în urmă şi bucura-te de ce ai realizat până acum"!





Bine aţi venit!

Bine aţi venit!

Asa sunt eu...

Nu-s urată, nici frumoasă, nu sunt bună, nici prea rea. Nu sunt floare şi nici pom, sunt ceea ce sunt: un OM! Nu sunt mare, dar nici mică, am curaj dar mi-e şi frica, am speranţe şi visez, pot să cant şi să dansez. Sunt om pe acest pământ, îmi respect al meu cuvânt. Nu-s perfectă, mai greşesc, pot să-ascult şi să vorbesc. Nu sunt proastă, sunt deşteaptă, nu văd stramb, sunt perfect dreapta, nu urăsc, nu mă răzbun, iau din viaţă doar ce-i bun. Nu-s tristă, nici fericită, pot iubi, pot fi iubită, nu-s moale, dar nici de fier, nu-s naivă, nu disper. Nu-s săracă, n-am averi, rezist, lupt când am ,,căderi”. Sunt un chip pierdut în lume, cu o viaţă şi un nume. Nu mi-e rău, dar nici prea bine, am tupeu dar şi ruşine şi pot spune-ntr-un final, sunt ca tine, om normal.

Asta sunt, Geta mă cheamă. Cine vrea, mă bagă-n seamă. Cui nu-i place felul meu, n-am ce-i face… Aşa sunt eu!

Va imbraţişez cu drag

Va imbraţişez cu drag

MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă: ''Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)

Am realizat că sunt dependentă de scris. Scrisul mă relaxează şi mă linişteste cum nu va fi capabil niciun om să o facă vreodată.Sunt dependentă de scris şi de prea mulţi oameni complicaţi. Mă chinui mereu ca eu să fiu cea care îi înţelege pe cei care alte suflete nu au fost capabile să ii inţeleaga. Îmi târăsc sufletul prin fiecare relaţie bolnăvicioasă de care am parte. Poate tocmai din această cauză de multe ori fac ce simt şi nu ceea ce trebuie. Oamenii din sufletul meu sunt inspiraţia mea. Trăiesc prin ei şi sunt puţin din fiecare. Scriu din suflet şi pentru suflet. Aştept comentariile voastre scurte şi la obiect. Mulţumesc anticipat!


10.2.18

Mă iubeşte Dumnezeu!

,,Azi am plâns cu toamna-n braţe, ca un prunc abandonat
Printre florile de ceară, ce în zori s-au scuturat

Şi m-au mângâiat copacii, legănându-mă pe ram,
Însă nicio mângâiere, leac nu-mi e, că nu te am”. Violeta Petre




Am tot plâns şi am tot plâns, ca un prunc abandonat
Caci de când noi ne-am certat, ochii mei au lăcrimat
Sunt ca frunza-ngălbenită, legănându-se pe ram
Ce rău îmi pare-Adriana, că nu suntem cum eram

Ca atunci când trăia mama şi-mpreună ne jucam...
Pe-atunci n-aveam nicio grijă. Ce bine ne-nţelegeam!
De doua-trei zile-ntr-una mă întreb cum te descurci
Că nu mi te-ai făcut bine... Oare, pe un' te mai urci?

Ai grijă cum calci pe stradă, odihneşte-te cât poţi
C-ai pentru cine trăi: ai copii şi ai nepoţi!
Iar pe mine - vreau să ştii – mă iubeşte Dumnezeu
Căci de când sunt singurică, e lângă mine mereu!
Ai mare grijă de tine şi nu te mai supăra

Nu te mai gândi la mine. Oi trăi cum oi putea...

7  August 2016

2 comentarii:

  1. la société de prêt qui m'accorde un prêt de 5.000.000,00 USD Quand d'autres investisseurs en prêt ont négligé mon offre mais que monsieur benjamin lee m'a accordé un prêt à succès, ils sont directement dans le financement de prêt et le projet en termes d'investissement. ils fournissent des solutions de financement aux entreprises et aux particuliers qui cherchent à accéder aux fonds des marchés financiers, ils peuvent vous aider à financer votre projet ou à développer votre entreprise. Contact par courriel :::: Aussi 247officedept@gmail.com ou écrivez sur le numéro de whatsapp au + 1- ( 989-394-3740)

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere

toateblogurile.ro

toateBlogurile.ro Ziarul
Powered By Blogger

Insignă Facebook